terça-feira, 9 de setembro de 2008

A morte.

Bom, hoje fiz um texto diferente para vocês.
Só para variar, não consegui passar exatamente a minha idéia para o papel, ficou faltando algumas coisas. Para ver, copie e cole no seu navegador, o blogger não está aceitando o código HTML da imagem.

http://img214.imageshack.us/img214/6145/tirinha000001pw9.jpg

Eu não acho justo um eufemismo para algo que... não é ruim assim.
Não quero explicar muito bem. Prefiro manter que eu não gosto de eufemismo relacionado à morte.
Para quem gosta de criticar: não, nunca nenhum parente ou pessoa querida minha morreu;
Já que estou no tema, a música vai ser pensada nisso também.
Essa música, da Christina Aguilera, chama Hurt. Conheci essa música por ter lido não me lembro onde que essa música não era tão legal, mas um monte de gente agradecia pois lembrava do ente querido.
O clipe mesmo, oficial, não permite que eu o poste aqui.
O link do Youtube é:
http://br.youtube.com/watch?v=lbcltLf2VHo

a letra é:
Hurt
Christina Aguilera

Composição: Christina Aguilera / Linda Perry / Mark Ronson

Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were, but I walked away
If only I knew what I know today
Ooh ooh

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

(CHORUS)
Ooh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside, but I wouldn't admit
Sometimes I just wanna hide, cuz it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When comes to this, ooh

Yeah

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you are looking back

(CHORUS)
Ooh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself
Oo-ooh

If I had just one more day
I would tell you how much that
I missed you since you went away, oo-ooh
It's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

(CHORUS)
I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself...by hurting you

Nenhum comentário: